my girl .. my girl ..
don't lie to me .. tell me where did you sleep .. last night
nirvana
T
5ir mén blèchModérateurs: Les Amazones, Les Chevaliers
je prefere le M
my girl .. my girl .. don't lie to me .. tell me where did you sleep .. last night nirvana T
Take me higher with your words & voice so sweet
give me fire with your hands privent for me... (David Vendetta - Take Me Higher) ![]() Profite de ces moments de joie, profite de ceux que tu aimes, profite de tous ces instants uniques, profite de la vie... tant que tu le peux... ![]()
tired of lying in the sunshine staying home to watch the rain
You are young and life is long and there is time to kill today .(time,pink floyd)
yaaaa maritech elpost mte3ek ya kimo, aya c pas grave ,on saute mon post
yalla , j enchaine, emmenez moi au bout de la terre emmenez moi au pays des merveilles il me semble que la misère, serait moins pénible au soleil.
Last Night
I Couldn't Even Get An Answer You Said You Couldn't Get An Answer Baby I Tried To Call But My Pride Wouldn't Let Me Dial But That Should Never Stopped You And I'm Sitting Here Sitting There... (LAST NIGHT - PUFF DADDY) ![]() Profite de ces moments de joie, profite de ceux que tu aimes, profite de tous ces instants uniques, profite de la vie... tant que tu le peux... ![]()
Seems like a dream now, it was so long ago
The moon burned so bright and the time went so slow And I swore that I loved her and gave her a ring The bluebird was high on the wing... (Eagles - Saturday Night Eagles) ![]() Profite de ces moments de joie, profite de ceux que tu aimes, profite de tous ces instants uniques, profite de la vie... tant que tu le peux... ![]()
I love to watch a woman dance
She bows her head and lifts her hands Her hips begin to circle slowly Her eyes have closed; her face is holy She holds the whole world in trance I love to watch a woman dance Yeah, I love to watch a woman dance... (Eagles - I Love To Watch A Woman Dance) ![]() Profite de ces moments de joie, profite de ceux que tu aimes, profite de tous ces instants uniques, profite de la vie... tant que tu le peux... ![]()
Un vide enorme Tombe sur moi Le temps qui balance Entre deux silences Le telephone Ne repond pas... (Celine Dion - Comme Un Coeur Froid) ![]() Profite de ces moments de joie, profite de ceux que tu aimes, profite de tous ces instants uniques, profite de la vie... tant que tu le peux... ![]()
LOOL Every breath you take Every move you make Every bond you break Every step you take I'll be watching you Every single day Every word you say Every game you play Every night you stay I'll be watching you... (Sting) ![]() Profite de ces moments de joie, profite de ceux que tu aimes, profite de tous ces instants uniques, profite de la vie... tant que tu le peux... ![]()
Retourner vers Musique Générale Qui est en ligneUtilisateurs parcourant ce forum: Aucun utilisateur enregistré et 0 invités
|
||||